Balancing

شیرهای بالانسینگ

توزیع متناسب آب موجود در سیستم های سرمایش و گرمایش یکی از موارد مهمی است که اگر به درستی صورت نگیرد بازدهی کل سیستم با مشکل مواجه می شود. اساساً بالانس سیستم سبب می‌شود با توزیع یکنواخت انرژی در پخش‌کننده‌های حرارت، راندمان سیستم بالا رود و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

شیرهای برقی

شیر برقی یا شیر الکتریکی یکی از انواع شیرهای صنعتی است که امروزه در صنایع متفاوت برای مدیریت جریان سیال های متفاوت از آنها استفاده می شود. در ساختمان شیرهای برقی از نیروی مغناطیسی برای قطع و وصل جریان استفاده می شود. در داخل این شیرها یک سلونوئید یا هسته مرکزی به همراه سیم پیچ وجود دارد

Control

شیرهای کنترلی

یکی از مهمترین بخش‌ها در فرایندهای کنترلی، شیرهای کنترلی یا کنترل ولو (Control Valve) می‌باشند. این ولوها برای تنظیم شرایط یک فرآیند و نزدیک کردن آن به بهترین نقطه ممکن کارکردی استفاده می‌شوند.
ولو کنترلی به شیرهایی گفته می‌شود که به منظور کنترل شرایطی همچون جریان، فشار، دما و سطح مایع به کار می‌روند. این عمل با باز یا بسته شدن شیر به صورت ناقص یا کامل صورت می‌گیرد.

اتوماسیون صنعتی

فرایند تولید متناسب با نوع محصول مورد نظر به سه بخش تولید، بسته بندی و توزیع تقسیم می شود که مهمترین بخش فرایند ساخت همان تولید است. روباتهای جابه جا کننده و برش دهنده از سنجش کیفیت مواد اولیه، انجام عملیات ابتدائی ساخت روی آنها تا فراوری محصول نهائی و آزمایش های پایانی کنترل محصول، پای ثابت این بخش در اکثر خطوط تولید می باشند.

Otomation
Floor

سیستم گرمایش از کف

سیستم حرارتی گرمایش از کف که انتقال حرارت به صورت تشعشعی (تابشی) سهم زیادی در فرآیند گرمایشی آن دارد، درمقایسه با سایر سیستمهای حرارتی نه تنها در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی بلکه در مقوله رفاه و آسایش ساکنان ساختمان ها دارای نقاط قوت بسیاری می باشد.

ترموستات اتاق و ترموستات رادیاتور

ترموستات اتاقی نوعی کنترل کننده دما در سیستم های تهویه مطبوع است. با توجه به برنامه ای که به این دستگاه داده شده است با بررسی دمای اتاق فرمان قطع، وصل، کاهش و یا افزایش تجهیزات را به سیستم ها می دهد. همچنین این دستگاها غالبا با قابلیت برنامه ریزی که دارا میباشند قادر به برنامه ریزی دما برای ساعاتی از روز و یا شب میباشند. اصلی ترین مزیت ترموستات اتاقی کاهش میزان مصرف انرژی و همین طور ایجاد شرایط آسایش حرارتی در شرایط متفاوت دمایی می باشد. به همین دلیل در شرایط فعلی که منابع انرژی محدود و گران هستند، دماسنج و رطوبت سنج های اتاقی از ارزش بالایی برخوردار شده اند.

Termostat1
Monitoring

تجهیزات کنترل ها و مانیتورینگ انرژی

به كارگيري امكاناتي كه خانه را در اصطلاح هوشمند (Smart) می كند، همواره يكي از مواردی بوده است كه بشر توجه زيادي به آن داشته و در طول دوره‌هاي مختلف توسعه ی فناوري راه حل هاي متعددي براي اين منظور خلق كرده است. خانه هوشمند به خانه‌ای گفته مي‌شود كه ساكنين آن امكان تنظيم و كنترل تجهيزات منزل خود را از راه دور و نزديك داشته باشند و نيز بتوانند برنامه‌های مختلف و سناريو‌های متنوعي را براي آن تجهيزات تعريف و اجرا نمايند.

محرک الکتریکی دمپر

دمپر یا خفه کن یکی از تجهیزات بسیار کاربردی و رایج در زمینه تهویه هوا محسوب می شود.
این وسیله در بخشی از مسیر ورودی یا خروجی کانال های هوا نصب خواهد شد و وظایف مهمی را در راستای بهترین و استانداردترین نوع تهویه انجام خواهد داد. هدفی که با توجه به آن نسبت به ساخت خفه کن اقدام شد، در واقع تعیین فشار هوا برای تهویه مناسب بیان می شود.

Dumper