پروفایل هوابان

شرکت هوابان یکی از برترین و تخصصی ترین شرکت های ارائه دهنده تجهیزات و سیستم های تاسیسات مکانیکی ساختمان ها شامل سیستم های سرمایشی و گرمایشی ( تهویه مطبوع ) سیستم های آبرسانی اعم از بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی و انواع لوازم تجهیزات استخر و تصفیه آب در کشور می باشد.

گروه مهندسی هوابان در راستای حفظ منابع زیست محیطی با طراحی های نوآورانه و علمی محصولات هوشمند و کم مصرف با بازدهی بالا شیوه های مناسبی برای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و پروژه ها ایجاد می نماید.

الزامات ما برای طراحی و مشاوره :
گروه مهندسی هوابان همیشه تلاش می نماید تا مسائل و مشکلاتی که در فرایند پیشرفت پروژه پنهان می باشد را حل نماید. ما با استانداردهای بالا معیارهایی را برای خودمان فراهم می کنیم تا مشتری ما در بالا ترین سطح بسنجد به عبارتی کار را برای خودمان سخت و برای مشتری آسان می کنیم . به پشتوانه دانش صحیح حس مطمئنی برای مشتری خلق می کنیم . همیشه تلاش میکنیم نیازهای آینده کارفرما و مصرف کننده را با پیشبینی های علمی و تخصصی بشناسیم و با ارائه طرح و تجهیز پروژه با کالاهای مناسب نصب کنیم.
ما  نوآوری در طراحی ، نصب و اجرا را جز مهم ترین مسائل کاری خودمان می دانیم که به عنوان یک طراح ، مشاور و تامین کننده تجهیزات تاسیسات مکانیکی ساختمان همیشه تلاش میکنیم که بهترین را پیشنهاد دهیم. مهم نیست که طراحی و تامین تجهیزات برای یک ساختمان مسکونی کوچک یا یک برج مسکونی ، اداری ، هتل ها ، بیمارستان ها و… باشد ، مهم این است که طراحی و تامین تجهیزات به بهترین وجه تنظیم و تحویل کارفرما شود.
رقابت با همکاران در بازار جدالی برای پیروز شدن ما نیست بلکه انگیزه ای است برای نوآوری و خلاقیت بیشتر . ما هیمشه تلاش میکنیم با طراحی و مشاوره و تامین تجهیزات مکانیکی ساختمان بهترین را برای مصرف کننده نهایی به ارمغان بیاوریم .

از متخصص محلی و استانی به متخصص کشوری
هوابان در شهریور 1395 فعالیت خود را در مرحله اول با حضور در بازار تاسیسات و فنی استان گیلان شروع کرد و این فعالیت پس از گذشت چند سال در سال 1399 رنگ و بوی جدید به خود گرفت این تحولات به قدری شگفت و بزرگ بود که توانست به لطف حضور موفق در بازار استان گیلان خود را از متخصص محلی به یکی از برترین شرکت های تاسیساتی مهندسی تخصص در کشور در بیاورد.

بخش های بازار
شرکت هوابان در بخش مختلفی در بازار فعالیت دارد این بخش ها شامل ساختمان های مسکونی اداری تجاری بیمارستان ها ، هتل ها ، کارخانجات ، تولیدی و فرودگاه می باشد. برای ما تمام پروژهای ساختمانی به دلایل زیست محیطی ، حفظ منابع طبیعی و از جمله مسائل اقتصادی و بهره وری انرژی به طور قابل توجهی اهمیت دارد. بر این اساس گروه هوابان تمرکز ویژه ای به مسائل فوق در طراحی و مشاوره و ارائه پیشنهادهای فنی و مالی برای کارفرما های محترم دارد.

ما را در اینستاگرام هوابان دنبال فرمایید: https://www.instagram.com/havaban.tahvieh