Boster P Ab

بوستر پمپ آبرسانی:

بوستر پمپ آبرسانی یکی از تجهیزات پرکاربرد در بخش صنعتی و مصارف خانگی محسوب میشود. در زبان انگلیسی کلمه بوستر (Booster) به معنای تقویت کننده میباشد. این تجهیز از اتصال موازی یک یا چند الکتروپمپ به یک تابلو فرمان هوشمند جهت کنترل تشکیل میشود.
کاربرد این سیستم در جهت تثبیت فشار آب و تلاش برای یکنواخت کردن آن در یک دبی جریانی مشخص و البته بدون محدودیت در اندازه مصرف آب میباشد.

بوستر پمپ آتشنشانی

استفاده از سیستمهای هشدار و اطفای حریق در ساختمانها و مراکز شهری و غیر شهری از مهمترین موارد ایمنی محسوب میشود. در همین راستا استفاده از تجهیزات مورد اطمینان و کاربردی بسیار اهمیت دارد. بوستر پمپ آتش نشانی از دسته ی همین تجهیزات محسوب میگردد.

Pomp Sirc

پمپ سیرکولاسیون

پمپ سیرکولاتور (Circulator Pump) پمپی است که از آن برای به گردش در آوردن یک سیال درون یک سیکل بسته استفاده می‌شود. این پمپ زیرمجموعه‌ی پمپ‌های سانتریفیوژ است که سیالات را تا دمای 100 الی 130 درجه سانتیگراد پمپاژ می‌کند. این الکترو پمپ‌ها اغلب برای تأمین آب داغ در سیستم‌های گرمایش مرکزی و منطقه‌ای و گردش آب داغ در سیستم‌های آب گرم خانگی مثل مدار آب گرم شوفاژ و یا برای سیرکوله آب، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پمپ سانتریفیوژ زمینی

با در نظر داشتن نحوه ی عملکرد و آبدهی پمپ سانتریفیوژ میتوان گفت یکی از پرکاربردترین پمپ ها در صنایع مختلف به شمار می آیند. به طور متداول در اکثر مدل های پمپ آب خانگی از نوع سانتریفیوژ، نیروی گریز از مرکز به کار گرفته می شود. این پمپ ها دارای ویژگی های بسیاری می باشند، به عنوان یک نمونه ی انحصاری از خصوصیات پمپ سانتریفیوژ می توان به تامین مقدار مشخص از دبی آب در یک فشار ثابت اشاره کرد.

VRF
Pomp T F Ab

پمپ تقویت فشار آبرسانی

به منظور جابجایی یا انتقال هر نوع سیال از پمپ آبرسانی استفاده می شود، یکی از انواع این محصولات پمپ آب خانگی و صنعتی است. به صورت کلی وظیفه ای که این تجهیزات انجام می دهد این است که آب را در کاربردهای های مختلف از جمله آبرسانی، کشاورزی، صنعت، سیستم های اطفاء حریق و بسیاری موارد دیگر انتقال می دهد.

پمپ آب های زمینی

پمپ های زمینی یک راه حل عالی برای هر نوع نیاز در آبهای تمیز هستند. این پمپ ها برای پمپاژ آب از منابع سطحی مانند چشمه ها، حوضچه ها، مخازن، چاههای کم عمق و یا استفاده های خانگی طراحی شده اند. رایج ترین نوع پمپهای زمینی، پمپ آب سانتریفیوژ است که از طریق پروانه ها مایعات را به سمت بیرون هدایت می کنند.

Popm Ab Z
Pomp T Faz

پمپ تخلیه هرز آب (فاضلاب)

 یکی از انواع پمپ های صنعتی با کارایی فوق العاده بالا می باشد که برای پمپاژ انواع لجن و فاضلاب از محیط های مختلف طراحی شده است. که با عنوان “پمپ ایرلیفت” نیز شناخته می شوند و بر اساس مکش هوا و تخلیه لجن و فاضلاب ها از داخل مخازن یا مکان مورد نظر عمل می کنند.

پمپ زمینی طبقاتی

پمپ طبقاتی یا الکترو پمپ سانتریفیوژ طبقاتی به پمپ هایی گفته می شود که در آن سیال از طریق پروانه های چند گانه که در طبقات فوقانی هم قرار گرفته اند جابجا می شود. این نوع تجهیزات صنعتی بصورت پمپ های چند طبقه و چند پروانه یا فشار قوی نیز معرفی می گردند.

Popm Z Ta
Popm T Sant

پمپ طبقاتی سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ از جمله پمپ های متداول در انتقال آب و انواع مایعات است که از انرژی جنبشی استفاده می کند. نیروی گریز از مرکز، مایع را با فشار از چشمی پروانه و از جایی که وارد لوله می شود، خارج می سازد. فشارهای متفاوتی می توانند از طریق تغییر سرعت پروانه با استفاده از پروانه بزرگتر و یا افزایش تعداد پروانه ها ایجاد شوند.